Proteinproblem

Detta med mat är ju som sagt inte min starka sida just nu.
Jag äter yogurt & mackor.
Citrusfrukt & bär.
Och makaronsoppa!

Japp.
Det är ungefär allt.
Något annat kan slinka ner om jag känner för det men det händer inte ofta.

Så jag fick lite panik i helgen.
Det är NOLL protein i min diet, förutom mjölkprotein, men det är inte tillräckligt!
Så jag har brainstormat & tänkt tänkt tänk vad för slags kött jag kan tänka mig äta.
Ägg, avocado, edamame, tofu, fisk osv är totalt uteslutet tyvärr.

Så kom jag på!
Köttfärsås!
Men pizzasallad.
Jag vet jag är knäpp.

Nu är det dags att hugga in & jag hoppas hoppas att det kommer slinka ner fint!



Häng i parken tidigare idag. Mys!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hej Sweeettiii



Jag får lite dåligt samvete att jag lurade in dig i pizzasallden..

Hmmm undrar om jag kan smuggla med mig det nästa gång vi kommer över...



This is tooo my crazy pregnant friend!! :)

2011-08-23 @ 12:33:13
Postat av: Jenny

Ulle - Haha! Det göör inget :) Jag har klurat ut ett superbra & enkelt recept. Hejja mig! PUSS!

2011-08-24 @ 01:55:38
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0