2:a Advent

Jag har fortfarande inte knåpat ihop någon egen adventsljusstake, bakat några pepparkakor eller lussekatter, så vi har "advents-myst" (som alla gör i Sverige) genom att gå ut & äta frukost/lunch på vårat favvo-hak ett par gator bort.
Andrew visste dock inte om (och vet fortfarande inte) att jag firade 2:a advent i mitt sinne.
Men det gör inget!

Vet inte riktigt vad vi ska pyssla med idag.
Det har städats lite, vi har busat med vovven, beställt julklappar online & jaa.. det var nog allt.
Funderar på att gå på bio.

Vi får se!
Hoppas ni har en fin Söndag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du borde verkligen ha en adventsljusstake !

2:a adventskram till er alla

2011-12-04 @ 20:02:43
Postat av: jenny

Pappa - Jaa jag veet. Men jag är lite för lat för att knåppla ihop en själv :)

2011-12-05 @ 03:27:34
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: pappa

Skulle iof vara kul och se hur den skulle se ut :-)

2011-12-05 @ 05:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0