Dregglisar

Oj vilken bökig natt det varit.
Så fort jag vänt mig från vänster sida har lillkorven buffat & knuffat så himla himla hårt & mycket.
Och det är inte lätt att sova på samma sida hela natten!
Detta är helt nytt!
Det var ju som sagt igår han började sina karate kicks helt utan förvarning på eftermiddagen & det har bara fortsatt.
Andrew låg igår & försökte lista ut vad som är arm/ben/kropp osv eftersom det verkligen känns utanpå magen.
Får återigen lite panik över hur bebisen ska kunna bli sötrre?!

Oh well.
Det funkar väl på något vis.

Sitter denna morgon & spanar in kläder från Lindex.
Vad mycket fint dom har! Älskar deras Organic Cotton collektion.



Och jag kollar också runt på dregglis.se.
Tycker att dom är så väldigt fina alla dregglisar. Istället för en tråkig haklapp.
Här i USA har dom inte riktigt hakat på denna trenden än tyvärr.
Men kolla in denna liksom



Vill ha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Från det ena till det andra, har du sett denna hemsida



http://www.nycbloggers.com/



Lustigt nog tänkte jag på dig när jag hamnade där. :)

2011-12-20 @ 17:22:43
Postat av: Jenny - gravid i New York

Sara - Nej den har jag inte sett! :) Får spana in den. tack för tipset!

2011-12-21 @ 13:10:06
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0