Ni är så fina!

Tack för era gulliga kommentarer angående tidigare inlägget.
Jag vet att detta är min blogg & jag skriver om vad jag vill, men jag kontrollerar inte kommentarerna som läsare skriver & vill undvika allt negativt om min älskade lillkorv.
Kanske lägger upp en bild senare..
Vi får se.. :)

Klockan 9:30am fick jag galet sug efter avocado sushi med massa soy sauce & wasabi.
10:15 låg maten i min mage & då blev jag en normal människa igen.
Altså. När en gravid-craving slår till finns det inget viktigare i världen än att hitta det man vill ha!

Jag fick fjäska för en sushi-kock så han fixade min mat eftersom han inte ens börjat jobba än, haha.
A girls gotta do what a girls gotta do..


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet absolut inte hur jag halkade in här, men skit i det! Jag måste bara säga att jag är småavundsjuk på dig som får bo i New York, min favoritplats! Vi åker dit varje år precis innan jul, blir dock lite svårare med 2 kids en 1:)

Ha en fin kväll eller morgon;)??

Linda

2011-12-15 @ 20:38:41
URL: http://www.filippajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0