Välkommen hem till oss

Såhär ser det ut när man stiger innanför dörren till oss.



Självklart hänger våran tavla vi fick av Andrews jobb när vi gifte oss.
Det är en äkta platina-platta artister får när dom sålt en miljon ex av en skiva.
Vädigt speciell present!



Och min älskade lilla tavla jag fick av moster & kussebullen vid jul förra året.
(Och finaste tomten av mammis)



"I can do anything with the right shoes"
Bra pepp-ord när man lämnar hemmet för en lång dag på jobbet, eller kommer hem, känner sig supersliten & nere.

Ja. Så ser det ut i våran lilla mini-hall :)

Kommentarer
Postat av: elin ♥ Gravid ♥

Hur länge har du bott i New York? Hur kommer det sig att du flyttade dit? :)

Det är ganska dyrt med hus runt NY va?



Vad spännande, vet ni vad ni ska få?

Vi har inte tagit reda på det, men får förhoppningsvis veta snart hihi;)

Hur har du mått under din graviditet? :)



Jag ska samla ihop några gissningar dom närmaste dagarna ( har fått två stycken än så länge) så jag kan göra en lista och se om någon har rätt:)



kram

2011-12-06 @ 13:17:23
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Karolina, gravid i v. 28 ♥

sv; åh, en liten pojk! underbart ♥

Gör dom fler Ultraljud i USA? här i Göteborg gör man 1 i mellan vecka 17-20 och det är förmodligen det enda.



Jag får järnbehandling eftersom att jag lider av anemi (järnbrist). Jag gör det även när jag inte är gravid så nu under graviditeten så räcker det inte till med tabletter och järnrik föda, därför får jag det. Har även en kronisk tarmsjukdom som jag behanlas för, och den gör att jag förlorar blod och behöver mer järn.



Kram

2011-12-06 @ 16:17:47
URL: http://mykarolinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0