Bröllpsdag

Första bröllopsdagen idag.
Åh vad underbart det är!
Jag vaknade så tidigt bara för att jag ville ge Andrew hans presenter.
Kunde inte vänta!

Så vi hade lite presentutdelning innan 8 på morgonen, haha.
Första året ska man ju ge varandra något i papper & jag fick Broadwaybiljetter till Wicked. Bästa sittplatserna! Ska bli så roligt!

Mina presenter vad två specialbeställda tavlor av en konstnär i New York.
På baksidan står det ett par textrader från "våran sång" & jaa.. jag är så nöjd!



(Denna bilden är från inbjudan Andrews kollega fixade ihop till våran bröllopsfest samma dag vi gifte oss)



(Denna tavla hänger på Nurse Betties, baren vi hade vår fest på)




Sen fick Andrew sin andra bröllopspresent som mer är födelsedagspresent.
Men jag kunde inte vänta till måndag!
Det blev en sådanhär gitarr
väldigt nöjd man har jag nu.

En perfekt morgon har vi haft. Tok-kära är vi & snart ska vi ut på en barrunda.

Kommentarer
Postat av: Therese

Stort grattis till er!

Kramkram

2011-02-26 @ 23:00:21
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Hannah

:D

2011-04-06 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0