FYND!

Jag älskar att fynda, få rabbatter eller extrapris på ALLT man möjligen kan tänka sig.
Därför är jag tokförälskad i Groupon, Living Social Deal, Buy with me & alla andra sidor där man köper en slags kupong & när man använder den, får man varor, mat eller vad det nu må vara, för minst dubbla priset.
Jag rekomenderar detta starkt till alla som kommer till New York för att turista eller semestra.
Man kan få så otroligt mycket mer för pengarna!
Det är allt från billiga hotellvistelser på superfina hotell, massager, bra restauranger, hyrbil, helikoptertur, guidade turer.. ja ALLT.
Om man är osäker på om det är ett bra ställe, gå in på google.com (INTE .SE) & sök på stället.
Allt i New York har massor med recensioner & du kommer garanterat kunna lista ut med en gång om det är en bra deal eller inte.
Middagar där du betalar $25 men får äta för $50. BRA grejer!
Denna stad är så hiskeligt dyr som den är, så varför inte spara när man kan?
Så skriv in er mail på dessa sidor om ni vet att ni sa åka till New York i framtiden.
Dom flesta kupongerna är giltiga i ett år, så det finns gott om tid att använda!

Ett litet tips sådär på kvällskvisten.
Nu ska jag laga Thai-middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0