Lördag

Jag vaknade tidigt av att vinden ven.
Då blåser det kraftigt!
Heliga makaroner!
Ja det var dagens väderuppdatering.
Det blåser & är soligt.

Jag var superpeppad att gå på mitt första Yoga-pass idag, men igårkväll började jag må illa igen, så jag gick hem från Brooklyn Brewery & åt lite pizza istället.
Mitt huvud är supertungt & jag vet inte vad som pågår i kroppen.
NEJ JAG ÄR INTE GRAVID.
Är inte det det tråkigaste som finns?
VARJE gång en tjej säger att hon mår illa, svarar alla, är du gravid?!

Haha.
Nu försöker ett par gå ut på piren här, men det blåser så mycket, så dom står bara & försöker hålla sig fast i varsin stolpe.
Det ser väldigt roligt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0