Skype

ÄNTLIGEN fick jag & älskade Hanna till en Skypedejt!
Så nu har jag övat att prata svenska i.. oj.. nästan två timmar! Hahah.
Underbart!
Samtidigt sprang jag runt för att fixa till mig eftersom jag ska möta upp herrn & dricka öl.

Jag har varit supermega busy hela dagen & nu ska jag strax springa ut igen.
Kan knappt vänta tills jag nästa vecka kan skriva om min extremt galna dag på stan för att fixa ihop allt till Andrew.
Herregud. Jag höll på att svettas ihjäl & sen helt plötsligt löste sig allt.
Åh jag är så glad nu!

Vilken otroligt bra dag det blev.

Nej, här jag kan inte sitta & mögla.
Brooklyn Brewery väntar på mig!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack älskade gumman för ett superoligt samtal!!! Underbart att få stri i nästan 2 timmar, jag älskar Skype :) puss å kram!

2011-02-20 @ 00:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0