Vackra New York

Idag gick solen upp tidigt.
Så här har jag suttit & stirrat på en av dom finaste soluppgångarna jag sett, över Manhattan.
Det ser så magiskt ut.
Bästa stunden på dagen är morgonen på vårkanten, när det inte är mycket folk ute & solen är påväg att gå upp.
Åh då är jag verkligen helt kär i denna staden.
Det är en sådan extrem kontrast just den tiden på dygnet, till vad den strax kommer förvandlas till.
Stress, liv, ljud, människor, turister..
Ja ni vet!

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe & fortsätta njuta av min utsikt.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nä jag läser det där känner jag det jag har känt så länge och så många gånger. Jag vill se solen gå upp i New York.. Jag vill uppleva folk som är uppe tidigt, folk som är påväg till jobbet, som är ute och joggar, som bara är ute för att njuta som jag vill.. Jag vill uppleva morgonlugnet av den vackra staden. Åh vad jag längtar till juni!

2011-04-06 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0