Vardagsromantik

Middag i magen, lite ljus tända, bra TV, min man (oj, han borde kanske stå först?) & nu ska jag äta choklad.
Detta är precis vad jag vill ha på alla hjärtans dag.
Vi är ute så mycket, så det räcker.
Det är bättre att krypa upp i soffan & bara umgås, vara nära & avslappnade.
Det betyder mer för mig än en lyxig middag, presenter osv.
Vardagsromantik.
Det är det bästa som finns.
Näst efter min alldeles fantastiska man.

Lite extra har jag också idag tänkt på alla jag älskar så otroligt som jag inte har så nära längre.
Det svider lite i hjärtat, för i mina ögon är alla hjärtans en familje & vän-dag.
När man bara myser med alla som man alla andra dagar så lätt tar för givet.
Extra många kramar, middag tillsammans.
Det saknar jag idag..

Jag älskar er allihop där hemma med hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0