Bakfullast i världen

Hej det är jag.
Jag har nog aldrig mått så illa i hela mitt liv.
Jag har druckit vatten (när jag inte mått för illa), jag har legat & frusit i badrummet eftersom det var den mest lämpliga platsen i lägenheten tidigare idag, jag har haft så ont i huvudet att jag knaprat piller & oj oj ooooooj det är så synd om mig!
TYCK SYND OM MIG!

Haha.
Jag är som en ynklig liten fjant & tycker att livet är så orättvist just nu.
Inte alls självförvållat!

Andrew var rädd att jag var döende en stund eftersom jag sett förjävlig ut, men efter en dusch & lunch börjar jag komma tillbaka till livet.
Mitt ansikte är nu inte vitt/grått & mina ögon börjar få vanlig färg.
Thank God!
Jag hade inte pallad detta i många timmar till!

Kommentarer
Postat av: mamsen

hahahaha, drack du päronshot?

2011-01-08 @ 20:59:12
Postat av: pappa

är huvudet dumt

får kroppen lida

;)

nästa gång, kanske du tar det lite lugnare ?

kramar i massor till er båda

pappa

2011-01-08 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0