Bra dag!

Yes!
Ytterligare en bra dag!
Wooaahooooo.

Och vet ni vad jag gör?
Jo, jag lagar Larre!
(Man kan också säga Lasagne)
Uh vad gött det ska bli!
Jag har inte tillagat denna rätten sedan jag tokmisslyckades när jag var ca 16 år, så vi får se hur det går.
Denna gången går jag dock efter ett recept.
Jag använder kryddiga italienska korvar som jag smulat sönder & fräst på.
Sen har jag varvat med ricotta ost & tomatsås som är kryddad med vitlök & basilika tror jag.
Det kan inte gå fel.
Eller, det FÅR INTE gå fel!
Jag är nämligen sjukt hungrig & det ser + luktar så gott att jag snart går i bitar.

Åh jag längtar lite hem när jag ser mitt konstverk ligga i ugnen & puttra..
Tänk vad många fina lasagneminnen jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0