Email "måsten"

Är det inte underligt hur man kan bli så seg när man har något man känner MÅSTE göras.
Jag har ett gravt problem med detta när det kommer till mail. Ja, precis! E-mail. Meddelanden. Whatever då man måste skriva & svara någon på något.
Detta händer OFTA, I know, Sorry!
Jag menar inte att vara ointresserad, elak eller någonting.
Jag blir helt enkelt som en tonåring som bli ombedd av att plocka ur diskmaskinen.
Mina fingrar blir som spagetti & jag känner hur energin bara rinner hur kroppen.
Jag tänker på detta mailet i flera dagar & tillslut när jag är ledig på fredagen, känner jag att Nu är det dags att svara för i helvete!
Jag sitter ju här & slappar ändå en stund.
Svarar jag då?
NEEEJ!
Jag tycker att det "blir så jobbigt" eftersom jag känner att jag måste?!
Men herregud vad, ursäkta mitt ordval, utvecklingsstörd jag är!
Det är väl inte jobbigt heller?!
Att svara på ett mail? Till någon jag tycker om & bryr mig om!
Jomenvisst vet ni! Det är en otroligt tung börda jag bär på mina axlar.
Men städa kan jag göra & flänga runt som en vante för att handla, tvätta osv.
Det är ju hur enkelt som helst?

Ja.. Näe jag vet inte vad det är för fel på mig.
Snart ska jag sätta mig & svara på alla mail.
Jag LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0