Men kom igen!

Jag vill ha ett svar.
Ligger man i eller på soffan?!
Jag har även fått mig en medfunderare, så hjälp mig!
Jag har funderat på detta ungefär halva natten.
Övriga halvan hade jag sjuka drömmar om mat & att kampa..
Matdrömmar är inte uppskattade.
Dom får mig att må illa, så frukost blir det om några timmar.

Vet ni mer då?
Jag har ont i lungorna!
Hur fasen har det gått till?
Jag har inte varit sjuk eller hostat eller någonting.
Tror genast att jag har cancer nu eller någon annan obotlig svår sjukdom, haha.
Måste googla.

Åh vad jag älskar google!

Kommentarer
Postat av: Therese

Google är min bästa vän!



Jag får nog också höra mig för och se om det går att hitta någon med ett svar på detta med att ligga i/på soffan.

Kram

2011-01-25 @ 02:21:20
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0