TAAAACK!

Äntligen!
Lillbebis har sovit idag & inte buffat & bökat runt alltför mycket.
Jag har altså kunnat äta lunch i lugn & ro & gått på toaletten utan skrikande bebis bredvid.
Ja, så glamouröst är det när det finns knottisar runtomkring.
Då går man på toaletten tillsammans.
Hejdå privatliv.

Hur som haver. Jag bryr mig inte så värstans om det. Men det var skönt att få en dag i ett lite lugnare tempo.
Eller en lägre ljudnivå kanske jag bör säga.
Öronen tar stryk av allt bebis-skrik.
Som grädden på moset hade jag också MEDVIND på vägen hem.
Detta har aldrig någonsin hänt förut så jag var så chockad att jag knappt kunde trampa.
Wunderbart!
När jag kom hem började jag rulla köttbullar för fulla muggar i ren glädje & nu är maten redo att ätas.

Jag älskar toppendagar!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Då vet jag vad som väntar ha ha ;) Hejdå privatliv!

2011-01-05 @ 09:01:51
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0