Väska nummer 2!

YEEEEEES!
Väska nummer två, MIN väska, har anlänt!
Vilken lättnad!
Jag fick genast ett extremt sug efter att plocka iordning i garderoben, hänga in allt nytt, skänka bort skrot jag inte änvänder osv.
Detta fortsatte till alla smycken -  till alla undanstoppade saker som ligger i förvaringslådor - till att städa bort julen - till att skura golven - till att handla inför veckan.
Ja.. jag har helt enkelt tjoat runt här som en tok.
Och nu efteråt är det så sjukt underbart skönt att ha det gjort.
Allt är mer prydligt & organiserat & jag har ett slags konstigt lugn inom mig som jag alltid får när jag har rensat.
Rensning är bra för själen!

Andrew har stuckit till en kompis för att ha lite grabbkväll, så jag har hela kvällen för mig själv.
Jag ska kolla några Tv-program jag har längtat efter & laga tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0