Ändrade planer

Så jag fick mina dumplings men det blev inget Harry Potter.
Herregud vad mycket folk det var.
Jag väntar hellre ett par veckor tills det lugnat sig lite.
Så vi såg Horrible Bosses, istället & den var ganska underhållande.

Efter bion tog vi båt-taxin hem, kollade på en cykel på marknaden, men tyvärr blev det inget köp.
Handlade mat gjorde vi också. Kött för en hel arme ungefär.
Och färska körsbär hittade jag. Mmhmmm.
Sen beställde vi pizza & nu är det snart dags för nytt avsnitt av True Blood.

Härlig söndag.

Kommentarer
Postat av: h

2011-07-19 @ 00:19:54
Postat av: Hannah

Cykelkoll på marknaden och dumplings på Plump Dumpling eller? Låter ju grymt mysigt och GOTT. Jag är hög på livet just idag och jag älskart! Vi ska definitivt ses när jag kommer till New York för jag tror att vi skulle komma mycket bra överens. Plus att jag ÄLSKAR hundar, så jag vill ut å springa med Mally LOL :D

Puss och tjohej!

2011-07-19 @ 00:21:34
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hannah - Jajjemän! :) hah, du kan få springa med Mally hur mycket du vill, men han kommer nog mest bromsa upp dig. Lillvalpen är mest intreserad av att kissa varje meter han går & busa med andra hundar. Men försöka får du allt om du vill! :)

2011-07-19 @ 13:09:02
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag försöker hemskt gärna!! :D

2011-07-19 @ 23:03:37
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0