Bort med det gamla!

Vi mellanlandar här hemma en liten stund.
Förmiddagens uppdrag slutfört. Tjoho!
Härlig hamburger-lunch blev det också.
BareBurger i SoHo är ett himla bra hak!
Allt är organic, närodlat & färskt.
Det smakar verkligen SÅ mycket bättre när man äter "ren" mat.

Hur som haver.
Andrew är ute med hunden & kastar boll, jag ligger på soffan & slösurfar lite.
Strax åker vi till en tatuerings-studio för att ta bort en av Andrews gamla tatueringar med laser.
Han tycker inte om den längre för att den påminner honom om tiden innan mig.
Det är så himla fint tycker jag att han valt att ta bort den & istället vill börja rita på en ny som har med hans "nya" liv att göra.
Vi håller på att ta fram en väldigt fin design som innehåller allt som betyder mest för honom (MIG! haha) & även som kommer påminna honom om hans fina framgång i musikindustrin.

Väldigt bra kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0