klickediklickeklick

Jag klickar snart sönder mina fingrar & tangentbordet.
Vi kollar golv, diskmaskin, humidifiers, textilier..
Jag säger det igen. Min hjärna är HELT ockuperad av allt som innebär flytt.
Vet så innerligt att jag är hemsk när det kommer till den sociala fronten, men det är så mycket att tänka på.
Och vi flyttar om bara en månad!

Det ska rensas i lägenheten, beställas flyttfirma, hela denna helgen ska det vara visningar i vårt nuvarande place så vi kan inte lämna hunden hemma utan måste vara ute på vift.

Blablablabla.
Har jag inget roligt att skriva om nuförtiiiin, tänker ni?

Neeej! Det har jag inte.

Nästa vecka lovar jag att det blir mer skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0