Lång-skype

Nu har jag Skypat ungefär halva morgonen med hela familjen.
Himlans härligt!
Nu känner jag mig så glad & pigg.
Och massor med frukost har jag i magen.
Nybakat bröd & jordgubbar. Mmmm..

Vi ska strax sticka ut på lite lägenhetsjakt!
Det ska kollas in ett par nya områden förstår ni.
Läget är ju som så, att vi tycker verkligen om Williamsburg & vi älskar våran lägenhet.
Men vi vill så gärna bo lite större & ha nära till en fin park som Mally kan skutta runt i.
När kontraktet till denna lägenheten går ut, vill vi inte förnya av olika skäl, så det är bäst att börja i tid.

Spännande!

Kommentarer
Postat av: mum

Kärlek i massor till er! <3

2011-07-16 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0