Men ärligt?!

Altså.. detta är inte kul.
Jag hoppade på fel tunnelbana hem eftersom det var konstruktionsändringar & ett annat tåg var tvunget att åka på ett annat tågs räls. Så jag fick hoppa av & krångla runt lite.
Kommer hem i bra tid ändå & är glad.
Går ut med superglad hund som inte spytt/kissat/bajsat.
Är mitt ute på piren då det helt plötsligt, från ingenstans blåser upp i storm & det börjar regna/hagla.
Det gick knappt att springa tillbaka hem för motvinden var så stark.
Klänningen blåste upp i ansiktet så hela rasket syntes för alla åskådare som stod under tak & tog skydd.

Men nu får det väl ändå vara bra?

Kommentarer
Postat av: mamsen

Stackars lilla Jenny lilla hon har otur jämt den lilla,Jenny lilla Jenny du nu skrämmer vi det onda BU!

Sådär ja, nu har jag fixat det! ;)

Hoppas jag

Kram

2011-07-14 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0