Zzzzz

Jag fick evakuera ytterligare en gång, precis när jag kommit ur duschen såklart & sedan en gång till när jag & Mally nästan somnat på soffan.
Det är ungefär 98 grader varmt & fuktigt ute så jag är inte så glad.
För att göra mig själv glad igen, bestämde jag att det ska ätas tidig middag på The Meatball shop som nyss öppnat här i Williamsburg.
Deras otroligt åtråvärda restaurang i Lower East Side har jag inte besökt än eftersom kön alltid är megalång & väntetiden på bord kan vara 2 timmar lång.
Så nu hoppas jag att vi får oss ett bord & saftiga köttbullar med en gång.

Självklart har jag spanat in menyn i förväg & vet precis vad jag ska äta.
Mmmm.
Nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0