Dunder & brak

Det åskade så mycket imorse att bil-larmen gick igång & vovven skällde som om det inte fanns någon morgondag.
Stackarn.
Och stackars mig som varit uppe sedan fucking 5!
Ugh.
Jag som egentligen ska vara ledig.
Istället blev det att gå ut med rädd, energisk valp i ösregn.
Sen kastade jag boll i våran långa korridor för att matta ut honom & så att jag kunde självtorka lite.

Nu ska jag strax åka & jobba ett par timmar. Cykeln blev kvar på jobbet igår så jag måste lämna lite tidigare.
Inte så smart känner jag eftersom jag mest troligt inte kommer få med mig den hem idag.
Och då måste jag hämta den imorgon & åååååååååååh vad jobbigt livet är ibland, haha.

Jaja.
Allt kommer kännas bättre när jag ligger på massagebänken om några timmar.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0