Jag känner min man SÅ väl.

Här sitter jag & väntar på att ett stycke Andrew ska komma innanför dörren.
Han är lite sen idag & jag vet precis varför.
Jag lagar ny maträtt.
Jomenvisst vet ni.
När jag lagar ny mat, så kommer han alltid lite senare, säger att han varit stressad & ber mig börja äta utan honom.
Sen tittar han snett på maten som om det vore maskar jag serverat & är livrädd för att smaka.
Mestadels tycker han att det är gott & tar om & om.
Men innan han tar första bettet, är det som att han lider en långsam död.

Det kan inte vara enkelt att ha mig som fru, haha.

Idag står Spicy Peanut Thai noodles på menyn & till det blir det stekt kyckling i ginger soy sauce.
Och lite Edamame på det.
Mhmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0