Regn & rusk

Näej.
Nu blev jag lite ledsen igen.
Det ska regna från & med idag & hela helgen.
S to the U to the C to the K.
Vi som skulle ha världens härligaste långweekend på stranden med massa fina vänner.
Jag har förberett lite smågrejer också för att kunna fira lite midsommar eftersom jag missar firandet i Battery Park i år.
Det gör lite ont i svensk-hjärtat att inte fira ordentligt.
Sedan jag flyttade till New York, så har jag fått extremt starka känslor för alla svenska traditioner.
Dom känns megaviktiga nu.
Allt svenskt gör mig överlycklig.

Jag ska köpa blommor & binda kransar till alla tjejer & ha finklänning, trots regnet.
Sen ska jag ta med min miniatyrmidsommarstång, ställa den på gräset & dansa grodorna i regnet.



Min första midsommar i Battery Park med finaste Sabina.
Världens roligaste kväll.



Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig åt denna bilden morgonen efter..
Åh vad jag älskar fina minnen.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hoppas att Andrew filmar små grodorna i finklänning, kring en minimal midsommarstång, i hällande regn !

Hoppas naturligtvis att ni får "bra" väder och en skön och avkopplande ledighet.

Midsommarkramar i massor

Pappa

2011-06-23 @ 12:57:10
Postat av: jenny

Pappsen - Haha, det skulle han göra med en gång! Jag får se till att filma lite så det blir något roligt inlägg nästa vecka :)

Hoppas du får en superfin midsommar med!

Massa massa kramar!!

2011-06-23 @ 13:28:07
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: sabina

haha plastblommor så knasiga vi var, härliga minnen! & snubbens min på reklamplanchen är fortfarande lika rolig =)

2011-06-27 @ 15:23:10
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0