Snart helg..

Igår slocknade jag innan jag hann tänka en enda tanke & glömde ställa alarmet.
Tur att jag har en vandrande väckarklocka som kommer & ger mig en slick på handen då & då.
Lillkorven är så stor att han inte behöver sin bur nu.
Så himla stolt är jag!
Han har hela köket att leka i under dagen & på natten får han vandra fritt i sovrummet.
Inte en endaste olycka so far.
Hejja korven!



Ja idag är det ju torsdag.
Detta innebär snart helg!
Så jävla underbart.
Imorgon kommer våran tempur-madrass, jag ska på mani/pedi & vi åker till Long Island på födelsedagskalajs.
Ledigt i dagarna 4.
Det är lyx.

Kommentarer
Postat av: Beep

Stop calling him Sausage! Haha, you sound like you want to eat him!

2011-06-30 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0