Aatjooo!

Igår hade jag en riktigt fin kväll.
Pedikyr, fot/vad-massage med Megan. Så ljuvligt! Har väldigt fina rosa tånaglar & bebislena fötter.
Mötte upp Andrew efter det för middag på Artichoke i Chelsea. (W17th and 10th ave)
Supermysig är restaurangen & det är den bästa pizzan jag ätit! Så god!
En pizza räcker gott & väl till 4 personer!
Det blev massa mat över så vi tog med oss resterna hem & kollade på Coraline.
Vilken fin & annorlunda film! Den är tecknad, men ganska mörk, ledsam & läskig. Fast i slutändan så blir den så fin.
Jag tror att den är lite otäck bara för att den är tecknad. Hade det varit människor som skådespelat, hade det varit som vilken film som helst.
Se den!







Nu ska jag springa & hämta ett nytt paket med näsdukar.
Här snoras det som aldrig förr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0