Chicago

Jaaa!
Vi ska till Chicago i September!
Det vankas bröllop & vi tar långhelg för att hänga med våra fina vänner, turista & ha kul!
Jag ska äta Chicago-pizza, se den där stora Jelly Bean grejen, krama alla Andrews barndomsvänner som jag saknar så mycket, åka upp i det där höga tornet & jaaa.. massor vill/ska jag/vi göra!
Tänk att vi har så otroligt mycket planerat just nu!
Massa skoj & nästan inga "lediga" helger alls.
Men vad gör det när allt handlar om nöje & vänner?
Mest ser jag såklart fram emot våran Honeymoon till Barbados, sen Fire Island-weekend med vänner i Juni & nu även Chicago.

Åh jag ska ut & handla finklänning med en gång!
Och Andrew ska nog få sig en Hugo Boss-kostym.
Det vore det.



Saknar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig bild!

Jag får nog erkänna att min grönskande kunskap är ett resultat av googlande ;)

2011-03-11 @ 01:51:36
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0