Ger man sig in i leken..

..får man leken tåla.

SÅÅÅÅ MÅNGA GÅNGER fick jag höra detta som liten.
Och visst är det sant!
Därför bör man undvika situationer/saker som man inte kan hantera konsekvenserna av.
Jag vet inte om jag lever som jag en gång lärde mig.
För jag står inte ut med gitarr-monstret jag skapat.
Här ger jag min gitarrgalna man en gitarr & tror inte att han ska tacka för detta & bara stirra på den?
EH. Re think Jennt förtusan!
Klart han kommer sitta där & plinka & pilla & spela & spela & spela & spela & SPELA & jag blir tokig!
Det är det enda som googlas, det enda som diskuteras & ja.
Jag håller på att förlora förståndet.

Andas Jenny, andas!

Kommentarer
Postat av: pappa

Gott att höra att det inte är värre bekymmer !

Se det som att han är jätte tacksam.

Kramar

Pappa

2011-03-04 @ 06:10:08
Postat av: mamsen

Hahahaha, JAG vet hur det är, man har lust att kasta ut skiten, både gitarr och spelare, ;)

Men det brukar gå över, skaffa öronproppar vetja!

2011-03-04 @ 07:44:19
Postat av: Fatima

Jag drömde om dig inatt Jenny! Vi skulle göra en intervju av något slag och var tvungna att prata engelska. Du ville att jag skulle prata eftersom jag är engelsklärare, men jag ville att du skulle prata eftersom du bor i USA. Sen började du att prata den VÄRSTA söderdialekten jag nånsin hört ha ha ha. Håller tummarna för att det inte är så du pratar. Jag blev såååå chockad i drömmen.

2011-03-04 @ 09:44:00
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Pappa - Nej inget värre än så! Och trots att det driver mig till vansinne, älskar jag att han är så glad! :)



Mamma - Bra ide!!



Fatima - HAhahahaha! Härligt att jag förgyller dina drömmar!

2011-03-04 @ 14:48:58
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0