Halvtid

Yes!
Halva veckan är arbetad & nu är det bara hälften kvar.
Lillbebis kryper som bara den, försöker stå & gå mest hela tiden, så det är inte en lugn stund.
Men det är så mysigt att bara vara hon & jag, så jag bryr mig inte om allt spring.
Hon är så söt så jag vill äta upp henne.
Min lilla korv.
Nog om det.
Jag kom på ytterligare en sak som jag är hemskt stolt över idag, förrutom Yogan.
Nämligen att jag fortfarande håller mig ifrån Pepsi Max.
Woohoo! Snart 5 månader har det gått & jag har nästan ingen mensvärk längre.
Jag blir heller inte lika uppblåst titt som tätt.
Hur wünderbart är inte det?
Dessutom har jag konstigt nog inte haft några cravings alls att köpa en flarra!
Hej & hååååå vad jag är bra just nu!

Finns ju ingen hejd på min braighet

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tummen upp!

2011-04-06 @ 12:04:58
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0