Kiss me - Im Irish

Jesus Kristus vilket liv det var igår.
Grönt grönt grönt så långt ögat kunde nå.

Dagen till ära såg jag ut såhär



Jag slängde mig på tunnelbanan efter jobbet, lämnade av min väska med kläder, smink & annat jox på Andrews kontor & sedan traskade vi till en irländsk bar med hans fina kollega.
Efter ett par öl & en Car Bomb (guinness med en shot jameson & baileys), var jag ganska runt om fötterna & tyckte att allt detta gröna var superkul.
Vi bestämde oss för att åka till Upper East Side för att möta upp Megan & Will.
Det var ett himlans roligt gäng som var där & vi skålade i ytterligare en Car Bomb, jag dansade till Bruce Springsteen & någon timme senare tackade vi för oss & tog en taxi hem.
Det var den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0