Mars

Hej vårmånad!
Wohooo!
Ellerhur är Mars en vårmånad?
Här börjar det arta sig mer & mer.
Igår hade vi 16 grader, spöregn stundvis, men ändå. 16 grader!!
Det kommer väl gå upp & sen ner i någon månad nu, men det gör inget för det är så nära till skinnjacka att jag blir glad i hela kroppen.

Just nu är kroppen inte så himlans glad dock.
Den vill SOVA.
Vi kom inte hem alltför sent igår & jag drack bara en öl, men det var den mest galna konsert jag varit på & för att inte tala om mest högljudda.
Herreguuud vad högt ljud.
Jag hade öronproppar för första gången & ändå gjorde öronen såå ONT efteråt.
Storbilds-TVskärmarna viberade av ljudet..
Ja, det var högt ljud altså. Nog om det.
Bra var det & kul hade vi!
Innan konserten mötte jag upp Andrew & hans kollegor på en bar.
Dom är så mysiga allihop & det var himlans trevligt.
Vi åt massa plockmat & födelsedagscupcakes.
Himlans bra födelsedagsfirande blev det.
Nu är jag glad att våra födelsedagar, jul, bröllopsdag & allt som har med presenter att göra, är över & att det dröjer läääänge tills vi ska hålla på såhär igen, haha.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ooh va kul att jag hittat denna bloggen, älskar N.Y :)

men sjukt att ni redan har 16 grader!!! här hemma i sverige (skåne) är det typ -3 grader...brrr!! brukar våren börja så tidigt i N.Y??

2011-03-02 @ 08:57:38
Postat av: Jenny

Åh vad roligt!! Välkommen!

Ja våren börjar lite tidigare & det är Underbart!

Vi har en lite kortare vinter, en längre vår, sommar & höst! Lövely är det! :)

2011-03-02 @ 17:30:44
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0