Räääser

När jag var på cykelaffären i fredags så skruvade & pillade cykelkillen med hojjen hur länge som helst.
Och då var det egentligen bara trampan jag gick dit för.
Men han ojade sig lite &  skakade på huvudet mest hela tiden & skruvade & fixade & trixade.
Nu förstår jag varför.
Herregud vad snabbt cykeln går.
Den bara flyger fram!
Det låter inte längre, den gnisslar inte.
Åh jag blev som pånytt kär i lilla Bettan.

Jag tror jag ska baka en stor kaka till den där nissen för han har gjort mitt liv så mycket gladare, haha.
Trampa i motvind vad idag inte ett helvete, det var bara lite jobbigt ibland.
Tjoheeej så glad man kan bli för så lite!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Och vad härligt det är att kunna bli glad för så lite. Det är de små tillfällen som gör livet, tycker jag :D Bakade du nån kaka? :D

2011-04-06 @ 12:10:46
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0