Söndagsmys

I detta landet existerar inte något slags "fredagsmys".
Herregud vad jag INTE saknar dessa svenska typiska kvällar.
FredagsMYYYYYS. LördagsMYYYYS. Taco-MYYYS. Kött-Pommes-Bea-MYYYYS. LördagsgodisMYS.
Allt är så mysigt. Jag vet inte jag.
Jag älskar ju att mysa till det, men tycker det är så överdrivet i Sverige på något sätt.
Och att ha någon speciell dag där man gör samma sak om & om igen..
Men det får ju andra göra om dom tycker om det, det är ju inte min ensak egentligen.
Hur som haver.
Idag har vi SöndagsMYYYYS.
Haha
Vi ska äta kina (som vanligt på en söndag) & se bio.
Limitless eller Adjustment Bureau.

Jag är fullproppad med Advil, så detta ska nog gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0