TAO

Om man vill ha en restaurang/bar/nattklubbs-upplevelse som är svårt att få någon annanstans än i en STOR stad, så ska man gå till TAO.
Det är svårt att förklara detta stället i ord.
Det är den största asiatiska restaurangen i New York, med en skön stämning, nattklubskänsla & otroligt fin dekor.
I middags-salen möts man bland annat av en extremt stor Buddha.
Här är det kändisvarning i bott! Och folk klär verkligen upp sig för att gå hit.
Maten kostar lite mer, drinkarna kostar lite mer, men man betalar mest för upplevelsen, som är svårslagen.
Folk dansar mellan borden i baren & ja, släng på er finkläderna, BOKA BORD (ett måste, långt i förväg!) & åk hit.



Restaurangen ligger vid E58th Street, between Park and Madison Avenue.




Kommentarer
Postat av: åsa klint

Hej snygging, You hooked me.......alla dina underbara inlägg om denna stad gör att jag bestämt mig:) Efter Spanien semester i Juli börjas det sparas till en Nyc resa, tar ni hand om mig? Nån gång i Nov?

Kram och enjoy

2011-03-15 @ 10:43:49
Postat av: Jenny

Åsa - Det är väl självklart att jag tar hand om dig om du kommer hit!! :)

2011-03-15 @ 12:14:35
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0