The Adjustment Bureau

Efter lite kinamat, shoppade jag ett par nödvändigheter såsom shampo.
Det finns tydligen ett ämne i de flesta shampon som heter Sulfate & det är inte alls bra för håret.
Jag som inte är en skönhetsexpert alls, fick reda på detta för ett par dagar sedan & nu har jag hittat produkter utan Sulfate & Sodium.
Hoppas nu att detta kråkboet reder ut sig snart & börjar växa till sig lite..

Sen kikade vi bio & jag snöt mig igenom 2 näsdukspaket.
The Adjustment Bureau med Matt Damon & Emily Blunt, var annorlunda & sevärd.
Jag tycker alltid det är ett litet plus när filmer är från New York.
Det är underhållande att veta vart dom är, eller försöka lista ut det..

Nu kom vi nyss hem & ska laga stek till middag.
Och jag ska fixa potatismos till det.
Kalasgott kommer det bli.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sedan du bosatt dig i the Big Apple, kan man inte låta bli att försöka se var scenerna är tagna. Jag har naturliggtvis svårt att förstå vart dom är, men blir desto lyckligare när man fattar vart scenen är gjord. Sjukt dum sysselsättning ;)

Snart är det 1a April, är det en liknande aktivitet som i Sverige, att lura varandra ?



Kramar i massor

Pappa

2011-03-28 @ 07:54:12
Postat av: Jenny

Pappsen - Ja visst är det så! Jag blir alltid extra glad när det är filmat där vi bor, eller våran favoritställen.. :)

Ska skriva mer om 1:a April snart, här kallar dom det Aprils Fools!

Kraaaam!

2011-03-28 @ 13:17:06
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Eller som vår älskade Mimmi brukar säga "ja ser ut söm ett skaaatbo i hövv" jag älskar det!!! ;)

2011-03-29 @ 18:58:35
Postat av: Me

Hade inga som helst förväntningar om filmen, men jag gillade den också. Lite annorlunda, men vacker!

2011-03-30 @ 22:51:18
URL: http://seriously-ironic.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hanna - haha! Ja precis!



Me- himlans fin är den! :)

2011-03-31 @ 01:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0