Jag är så ARG!

Haft en riktigt jobbig dag eftersom stackars lillbebis inte ätit & bara gnällt hela dagen.
Var så himla glad när jag slutade.
Planerade att laga lasagne när jag kom hem & kolla strunt-tv eftersom Andrew jobbar med en Bruno Mars konsert ikväll.
Knappt hinner jag börja rulla hemåt då min trampa trillar av. IGEN!
Jag går till ett ställe där dom reparerar cyklar & dom har STÄNGT!
Jag fortsätter gå hemåt. Väldigt sur.
Går till ett annat ställe, som är STÄNGT!
Kollar upp om det finns andra butiker runtom. Dom stänger 7.
Klockan är 7.
Så jag får gå hela vägen hem.
Imorgon öppnar inte något ställe förrän 12.
Jag är så sur så det är inte klokt.
Helt galet grinig är jag.
Andrew kan tacka gudarna för att han jobbar ikväll.

Jag åt lite soppa. Nacho-chips & choklad.
Bra middag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh fy! Jag vet känslan. Nachochips och choklad lät dock supergott :P



Puss påre och hoppas du är gladare idag :D

2011-05-05 @ 17:04:38
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - Idag är en bra dag som tur är! :)

2011-05-06 @ 03:15:58
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0