A baby story

Idag kommer ääntligen Andrew hem!
Känns som han varit borta i evigheter.
Pizzamys vill jag ha!

I morse var Moo & jag till parken länge länge. Väl tillbaka hemma fick jag städryck.
Diskade, tvättade, dammade, skurade, plockade & borstade hunden noggrant.
Sen fick jag för mig att handla mat.
Helt själv & det var megadumt!
Jag släpade två stora väskor hem & det gjorde så ont i hela magen att jag ville gråta.
När jag kom innanför dörren gick luften ur mig.
Efter att ha andats & all kramp var borta, tog jag en lång, varm dusch, fixade en kopp te & nu ligger jag här i soffan.
Vila står på schemat!

Det är jobbigt att vara begränsad i vad jag kan göra när jag äntligen har massa energi!

Oh well.
Jag kollar på A Baby Story & längtar efter lillkorven istället & känner att han är värd alla begränsningar & allt illamående i hela världen


Kommentarer
Postat av: Hannah

Såklart det är värt det!

Pizzamys låter underbart, bara dega på sköna soffan liksom. Jag ser fram emot konserten, wiiii!! Kanske till å med får lov å träffa bandet, det du! :D

2011-11-04 @ 19:19:59
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0