Altså..

När när NÄR ska turen vända med denna lägenheten?!
Idag svämmade källaren över ännu mer & det har varit arbetsgubbar här för att jobba bort allt vatten från värmepumpen.
Som tur är klarade sig alla våra saker!
Men altså. Jag blir så trött & less.
Det är ungefär som att vara med i filmen "Drömkåken" i början när allt bara faller samman, haha.
Hoppas på att allt blir bättre snart.
Väldigt snart.

Nu ska jag läsa om att föda barn.
Det är det enda jag googlar & läser om just nu.
Finner all info extremt intressant & kan inte få nog med fakta.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va lustigt!, du som inte vilka kolla och läsa om förlossningar ;)

2011-11-08 @ 16:38:38
Postat av: Jenny

Hanna - Jag vill absolut inte SE en förlossning. Det klarar jag mig utan. Men läsa om det vill jag ju såklart!

2011-11-09 @ 12:39:24
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha ;) okej!

2011-11-09 @ 17:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0