Jag älskar att vara ledig!

Min dag har varit så bra.
Denna veckan hemma var så väldigt välbehövlig & jag bara njuter varje sekund.
Efter all shopping & ärenden åkte jag hem till lilla Moo & vi gick till parken.
Strosade runt bland alla löv ganska länge & bara njöt av solen som värmde.
Senare kollade jag lite serier & låg på soffan en stund.
Började förbereda en lasagne & när den var i ugnen utövade jag gravid-yoga.
Altså. Att jag inte gjort det tidigare!
Så skönt!
Min kropp känns så mjuk & rörlig.
Kommer definitivt öva varje dag hela veckan & sen försöka hålla i rutinen när jag börjar jobba igen.

Lasagnen blev det godaste någonsin & nu sitter vi här i soffan, hela familjen & bara myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0