Kuliga kulan

Min mage är så himla rolig just nu.
Eller det är Lillkorven i magen som pysslar runt en massa hela dagarna & det är väldigt underhållande.
(om han inte rör sig så fort eller långt ner att jag blir akut-kissnödig)

För det första tror jag att jag har känt hicka vilket var väldigt annorlunda & killades nästan lite.
Sen sparkar han så mycket att det ser ut som det poppar popcorn i min mage.
Det är en aktiv liten skatt jag har!
När jag halvligger ner efter måltid eller särskillt efter jag ätit frukt händer det.
Och enbart då jag halvligger ned!
Annars känner jag bara hur någon bökar runt lite.

Ibland får han för sig att flytta sig till vänsta sidan av magen också, så magen blir helt sned.
Detta är helt nytt för veckan.
Andrew fick se & känna idag.
Det ser inte klokt ut.
En stor bulle sticker ut på vänster sida & andra sidan är liksom "nedsjunken".
Sen känner man verkligen det runda lilla huvudet vilket är helt galet.

Allt nytt & att känna lillkorven mer gör mig väldigt glad!

Just ja! På tal om bebis & allt.
Kollade förra veckan på The business of being born.
Bra film!
Det är dags att smått börja läsa & förbereda sig för födsel känner jag.
4 månader kommer gå fort!


Kommentarer
Postat av: mammi

Önskar jag kunde få se och känna...önskar jag vore där...

2011-11-07 @ 15:15:53
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mammi - Jag önskar så väldigt att ni bodde nära nära såklart!

2011-11-08 @ 02:46:38
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0