Magen & kroppen

OBS! Jag har EJ kroppsnoja som gravid.

Gick igenom gamla foton häromdagen eftersom jag beställde en hel bunt för utskrift.
Trillade över detta fotografi som är taget på våran Honeymoon i Maj.
Altså.
Att jag inte gick runt i magtröjor varje dag?! haha.
Att jag inte njöt varje dag av en superschysst kropp?!



Här har jag precis fått reda på att jag har lillkorv i magen.
Den 5 Juli.



När jag var ungefär 10 veckor tyckte jag att min mage började bli "stor"?





Vecka 13 när vi åkte till Chicago då dom som känner mig faktiskt kunde se en liten bula



Sen kom vecka 16 & jag var så glad att det faktiskt syns för allmänheten!



Förra veckan (24) & nu börjar jag fundera på hur min mage ska kunna bli så mycket större.
Kroppen börjar kännas lite tung med 5 extra kilon, ländryggen har börjat värka lite med någon slags knivskarp smärta emellanåt & mina bröst har växt TVÅ storlekar redan.



Bild från denna vecka kommer senare.

Antar att jag kommer skratta åt detta inlägg om ytterligare ett par veckor & tänka:
OJ så liten jag var!

Kommentarer
Postat av: mammi

Så vacker och ja du kommer förmodligen tänka så...:-) älskar dej!

2011-11-17 @ 17:22:12
Postat av: jenny

Tack mammi :) Älskar dig!

2011-11-21 @ 05:08:59
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0