Biryani Cart

Idag åkte vi till 46th street and 6th ave enbart för att äta lunch! Där ligger nämligen NYC's bästa Indian food cart. Biryani Cart. Sjukt gott! Den har funnits i evigheter & är årligen utsedd till bästa food cart/street food.
Jag åt Chicken Pita Wrap, vilket är Tikka Marsala kyckling i Naan med massa god sås. Endast $4!
Andrew åt Rice platter med lamm & kyckling mix. Gillar man stark kryddig mat, är detta perfekt! Kön är mest troligt megalång på vardagar eftersom alla buissniess-people älskar denna street food cart. Billigt, gott, kryddigt, snabbt!
Testa!
Var inte rädd för NYC street food!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, en något besvärad Andrew :P

Will test it!!

2011-10-03 @ 04:48:58
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - haha! jag vet. Jag är så elak!

testa! Det är sjukt gott!

2011-10-03 @ 13:11:42
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Ida B

Vet inte om jag ska skriva detta för det kan ju tas på lite fel sätt kanske, men jag måste få det ur mig. :D har du sett på prison break?

I den serien finns det en "dåre" som jag tycker påminner om Andrew. Bortse såklart från hans psykoutseende, men det är nåt som är likt. Tänker på det jämt när jag ser honom. :D Hehe.

Hoppas allt är bra med dig och magen! Stor kram

2011-10-03 @ 16:59:03
Postat av: Jenny

Ida - Hahha. NEEEEEJ! Han är den äckligaste människan jag vet. Haha. Jag kan inte sluta skratta för jag tycker det är så roligt, men samtidigt så hemskt. Usch vad han är otäck & FUL! Hahah.

Måste berätta detta för Andrew! Kram på dig :)

2011-10-04 @ 13:06:55
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0