Haunted House

Som jag berättat tidigare älskar Andrew hösten.
Han älskar pumpor, apple-kanel-doft & Halloween.
Med detta kommer också att han ÄLSKAR skräck-filmer.
Ju mer störande & skrämmande & äcklande, desto bättre.
Där har vi våran största olikhet tror jag.

Och eftersom han ÄLSKAR skräck, så vill han självklart gå ett Haunted House.
Ett Haunted House är som skräck-huset man går igenom på Liserberg/Grönan, fast ungefär 1000 gånger värre.
Här går man igenom huset själv med bakbundna händer & man får ett kod-ord om man inte klarar av mer & är för rädd.
Jag skulle bajsa på mig redan i kön!
Förra året kom jag undan för jag var tvungen att jobba övertid. Phew!
Och detta året kommer jag undan för gravida blir inte insläppta.
YES!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Be Andrew ta med mamma när vi kommer till er!

Hon älskar spökhuset och Gasten.

Kram Pappa

2011-10-19 @ 16:34:29
Postat av: Ulle

Määää uuuuu... Jag hade vägrat ALDRIG!!! Otäckt..



Pyss o kram min underbara gravida kompis!!

2011-10-19 @ 18:35:39
Postat av: Jenny

Pappsen - Ja han får ta med sig vem som helst utom mig! Mamma skulle nog också kissa ner sig, haha. Då kan vi sitta & skratta utanför & äta glass :) KRAM



Ulle - Haha, jag VET! Det är skitäckligt. Och spökena & gastarna får TA i dig hur mycket dom vill. USCH! Puss på dig Ullebull

2011-10-20 @ 13:08:02
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0