Måndag

Tänk att jag vaknade innan väckarklockan & kände mig helt utvilad.
+ att jag mår toppenbra!
YES.

Ska börja svara på helgens alla fina kommentarer nu.
Har varit hemsk på det!

Kollar också bilder från sommarens roligaste helg när vi hyrde ett hus tillsammans med vänner vid playan.

Altså..
Denna kvällen kommer jag nog minnas i evigheter.
Vi dansade hela natten & hade SÅ roligt.

Delar med mig av lite bilder nedan



Haha.
Efter det får det vara stopp.
Jag tycker den sista bilden summerar hur bra kvällen uppenbarligen var.

Och kolla in mitt hår!
Oj så varmt & fuktigt det var!

Kommentarer
Postat av: pappa

Sista bilden måste vara en remix på Saturday Night Fever & Sjumilakliv :-)

2011-10-25 @ 05:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0