När man inte kan äta våfflor..

.. så beställer man hem en pizza till middag.

Jag var så himla sur igår att det inte finns svenska våffeljärn med amerikanskt uttag (det funkar inte med en sån där adapter) & att hjortronsylt ej existerar.
Inte ens på IKEA finns det!
Så här blir det inga våfflor inte.
Ringde Andrew & sa att jag beställer en pizza istället.
Så det gjorde jag.
Sen kollade jag på nya avsnittet av Real Housewifes of Beverly Hills & Modern Family.
Och så somnade vi i soffan båda två. Precis som vanligt.

Inatt hade jag hemska drömmar förresten!
Om att bebisen sparkade så hårt att foten nästan kom ur magen.
Min mage bara vibrerade & rörde sig hela dagen.
Det var min första bebisdröm faktiskt.

Sen drömde jag att jag vispade pulver-bearnaisesås också..?

Det var väl inte världens bästa natts sömn men pigg är jag ändå!
Sista jobbdagen innan helg idag.
Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jenny, det här med bebisdrömmar är ju helt sjukt!! Jag drömde också helt crazy inatt :) Jag drömde att jag födde en katt och that's it. Gissa om jag blev lessen, att det inte va nåt mer. Nog för att jag vill ha en katt men...OMG!! En annan gång drömde jag att jag födde en liten unge på bussen och med unge menar jag en unge som kunde gå och prata... Man blir ju mörkrädd...... :)

2011-10-13 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0