Onsdag & matlåda

Gårkvällen blev såpass spännande att efter jag ätit en liten tallrik med mat, somnade jag i soffan runt 8:30.
Rolig tjej.
Jag minns knappt att jag gick upp & borstade tänderna & hoppade i säng någon timme senare.
Tröttast i stan. Det är jag det.
Blev extremt glad i morse när jag såg att finaste mannen diskat upp hela middags-röran & lagt in matlåda i kylen.
Jag blir tokig ibland så kär jag är.
Att man kan älska någon så himla mycket!?

Okej. Tillbaka till vardagen.
Onsdag är det & jag ska som vanligt snart trampa till jobbet.
Inget utöver det vanliga som händer.

På tal om det!
Våra finaste vänner här. Eric & Liz har blivit mamma & pappa!
Gissa om jag grinade när jag fick bilderna på lillbebisen.
Nu vill jag ha min egen korv här Nuuuu!
Tänk att jag så väldigt snart är halvvägs!
Oj vad fort tiden gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0