Sista jobbdagen

.. innan jag går på minisemester & åker hem till Sverige!
Tjohooo!

Jag har längtat & längtat i flera decennier nu på att få träffa älskade, finaste familjen.
Äntligen äntligen!
Så humöret är på topp denna tisdagsmorgon.

Lillkorven sparkar jättemycket i magen också.
Jag har känt en med handen!
Men jag låg blixtstilla & tok-fokuserade för att känna.
Försökte med Andrews hand igårkväll när det var ett himla liv, men han kan inte känna något än.
Antar att det kommer ta några veckor till.
Jag vet ju vad jag ska känna efter & precis vart.
Min lilla lilla bebis :,)
Åh. Jag blir alltid lite tårögd när jag tänker på att jag faktiskt ska bli mamma.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va mysigt Jenny med sparkar i magen! Det är en fantastisk resa att vara gravid och det blir bara roligare för varje dag som går tycker jag! Noah blir 14 månader på lördag och det händer nya saker varje dag, så kul!

2011-10-04 @ 19:33:52
Postat av: Jenny

Caroline - Jaaa! Det är så himla mysigt! :) Kollar alltid på era bilder på Facebook. Noah är SÅ fin! Stora killen! Kram på er!

2011-10-05 @ 02:13:46
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0