Svar på kommentar

Nattis - Åhhh guuud så söt!!! Vad heter den rasen som Mally är?
Är de bara golden retriver eller är det någon mer ras i dem? :)


Jag älskar när jag får kommentarer om min bästaste lilla Moo! :)

Mally är en Miniature Golden Retriever.
Hans mamma har lite cockerspaniel i sig, så därför är han liten.
Han beter sig som en golden & är världens mest trogna hund, väger bara lite mer än 20 kg & jaa.
Finaste vovven är han.
Min älskade lilla Moo Bean.


Titta så liten han var när vi nyss hämtat honom..






Sen växte han en massa under sommaren




Och idag ser han ut såhär




Kommentarer
Postat av: Nattis

Tack för svaret!!! :) Skulle så gärna vilja ha en egne lite hund nu när man flyttat hemifrån, men en golden är för stor så en sån som Mally hade ju varit perfekt! ;) Men det får nog bli om några år!!!

Tack för en jätte bra blogg annars! Alltid lika kul att läsa! Och lycka till med resten av graviditeten och lilla bebisen! Jag kommer fortsätta läsa och följa er! :)

2011-10-27 @ 19:03:54
URL: http://nattisdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0